M tappar jobbfrågan

Dagens Industri har något som de kallar för Morgonens nyheter i korthet. Längst ner återfinns den nyhet som toppar detta inlägg (klicka på bilden, så blir den större). Det finns en anledning varför Socialdemokraternas partikongress heter Jobbkongressen. Jobben först!
-
Westander - Ny Sifoundersökning: Störst förtroende för Socialdemokraterna i jobbfrågan
Monica Green
, Peter Andersson, Peter Högberg och Johan Westerholm har också bloggat om detta.
Läs även AiP: Sahlins valbudskap: Jobb – inte klyftor

6 kommentarer:

Peter Andersson sa...

hmm såg din postning och vidareförmedlade budskapet. Inklusive den rosa rutan :-)

/p

Krassman sa...

@Alexandra
Jag tar bilden jag med, bjuder på en kram sen.

Krassman sa...

@Alexandra
Ångrade mig, kramen får du dock ändå ;)

Alexandra Einerstam sa...

Som jag skrev På Peters blogg: "sno" den. Det är onödigt med dubbelarbete!

Steffen Oxenvad sa...

Pressmeddelandet och länk till undersökningen:

http://www.westander.se/pressmeddelanden.html?nyhet=1138

Alexandra Einerstam sa...

Tack Steffen! Jag länkar till Westanders.