Min fru, Åsa Einerstam (i kyrkovalet Åsa Andersson), har gjort en Bodström och blivit inkryssad i Stockholms stift. En ung tjej, tillika hbt-person - det är precis vad Svenska kyrkan behöver. Grattis frugan!
Idag behöver demokratin sannerligen sina vänner!
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar