Onsdag 19 augusti klockan 20:40 - Number one

Om ni klickar på bilden, ser ni att jag toppar listan på bloggar i kategorin hbtq på Bloggportalen. Hur populär (och läst) en blogg är går egentligen inte att se, nu när de flesta använder verktyg som Google Reader. På Bloggportalen verkar det som om placering på listan är beroende på hur många bloggar som länkar till mina inlägg - så tack alla ni bloggare som har länkat till mina inlägg!

På andra plats finns en Vänsterpartist och på tredje plats en Piratpartist, men var är Moderaterna?
-
Mig veterligen har jag aldrig varit number one på Bloggportalen och det är därför denna begivenhet har utmynnat i ett helt inlägg. Det ska inte bli någon vana...

2 kommentarer:

Johan Westerholm sa...

Alexandra

:D Grattis! Hårt jobb lönar sig (inte överallt men ibland)

Mvh

Johan

Karin Berg sa...

grattis. jag har varit trea som bäst på bloggportalen som mest länkad föräldrablogg.Kul så länge det varar =)