Vi blev lite bortskämda under Superveckan, men nu är det äntligen dags för partiledardebatt. Kommer måhända Fredrik Reinfeldt att svara på frågan hur han och moderaterna kommer att förhålla sig till Sverigedemokraterna?
Idag behöver demokratin sannerligen sina vänner!
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar