Lena Sommestads svar till HBT-sossen

För några dagar sedan skrev jag ett inlägg om Lena Sommestad. I inlägget ställde jag en direkt fråga till Sommestad. Nu har jag fått svar från Sommestad. Hon har vigt ett helt inlägg, Svar till HBT-sossen, åt att besvara min fråga. Det glädjer mig.

Stödet för Lena Sommestad växer. Socialdemokraterna i Uppsala har nu bestämt sig för att föra fram Sommestad som sin partiledarkandidat. Vidare har ett gäng nätrötter/gräsrötter skapat kampanjsidan Kom igen Lena! Tidigare finns facebookgruppen Kom igen Lena!

Andra: Arbetarbladet, UNT, Tv4, Länstidningen Östersund, Aftonbladet, Expressen, Lidköpingsnytt, SvD, Aftonbladet, Smålandsposten, Lidköpingsnytt 2, GD.se, Makthavare , Rebella, Johannes Åsberg, Uppsalademokraten, Medievärlden, UNT2, Östran

Inga kommentarer: