Indiana Jones and the kingdom of the crystal skull

... eller som den heter på svenska Indiana Jones 4 har världspremiär 22 maj. Jag älskar Indiana Jones-filmerna, men om någon frågar mig om Indiana Jones är en bra arkeolog är svaret nej. Ingen arkeolog i världen skulle bete sig som honom. Komma in i en grotta,roffa åt sig skatten och därefter springa för livet, eftersom tilltaget utlöst en fälla som gör att allt brakar samman. Vi arkeologer skulle bland mångt och mycket dokumentera platsen med tre olika kameror, teckna 100-tals ritningar i skala 1:20 eller 1:10, katalogisera fynden, lägga in allt i en databas, mäta allt med totalstation och till syvende och sist publicera utgrävningen i sju verk.
-
Nu har trailer 2 släppts. Den är maffig! Se den på
Indiana Jones officiella hemsida.
-
By the way... min flickvän ringde nyss och undrade över kopplingen mellan converse och socialdemokraterna. Hon ansåg det konstigt att jag bloggade om skor och vidare att jag borde hitta en koppling mellan socialdemokraterna och converse (då min blogg heter hbt-sossen). Nu skriver jag ytterligare ett inlägg, utan socialdemokratisk koppling, men för att göra min flickvän nöjd, så ska jag koppla det till socialdemokraterna:
-
22 maj är samma dag som hbt-sossarna har styrelsemöte. Jag måste genast kontakta presidiet och be dem flytta på mötet.

Inga kommentarer: