"Jag ljuger så bra"

Jag har allt jag vill ha, det är klart jag mår bra. Som jag sa, när du ringde idag. Jag ljuger så bra...

Ovanstående är den första strofen i Linda Bengtzings låt Jag ljuger så bra. Den strofen passar även Maud Olofsson och Centerpartiet. Nu ska dock allsång rädda Maud(eraterna). Tillsammans med Linda Bengtzing (som tidigare tillkännagett att hon är Moderat) beger sig Olofsson ut på turné - en turné med sång, musik och politik.

Det är nästan värt att ta sig till Gävle, Eskilstuna eller Linköping bara för att se Olofsson sjunga Jag ljuger så bra tillsammans med Bengtzing.

Bild: Berglin/SvD

2 kommentarer:

Jan-Olof Flink sa...

Hon kanske kan ta med sig Birgit Friggebo och sjunga "We shall overcome".

Mvh

/J-O

Marcus , Likvid Vänster sa...

Underbar kommentar Jan-Olof !