"Gå till någon jävla lebbklubb istället!"

Då har det hänt igen - ett lesbiskt par har blivit utslängda efter att ha kysst varandra (GT). Jenny Silvervind och hennes flickvän blev utkastade från krogen Combi i Kungälv när de kysste varandra. Om Silvervind istället hade kysst sin pojkvän tror jag inte att detta hade inträffat. By the way... förra gången det hände var på en restaurang i Stockholm (QX.se).
-
Vakten försvarar sig med att flickvännen visade fingret och var allmänt "tyken". Som vakt borde man väl klara av att någon pekar finger? Framför allt om det stämmer att han säger till dessa tjejer att de skall "gå till någon jävla lebbklubb istället". Efter att någon vakt eller krogägare sagt det till mig, skulle jag nog också peka finger och vara tyken.
-
Jag jobbar själv som vakt och har varit med om värre saker. Efter sju år i bevakningsbranschen har jag till och med blivit härdad och tolererar mer än gemene man (på ont och gott).
-

1 kommentar:

Anonym sa...

Man slutar aldrig att förvånas :(