Grönt. Har vi råd att lyssna på struntprat från Per Schlingmann i fyra år till? Den frågan ställer
Ali Esbati på sin blogg. Esbati anser att
Moderaternas nystartade kampanj är surrealistisk och att affischen (se nedan) har en konstig färg och logotyp. Janne Sundling noterar i
Metro (s.7) att Moderaternas pressträff gick i grönt, vilket även bilden ovan visar.
Alliansfritt Sverige har också kommenterat Moderaternas affisch.
-
Frågan som Schlingmann borde ställa är: Har vi råd med välfärdspolitik och vem ska betala för välfärd och trygghet i framtiden? Ett är dock säkert - efter att ha läst Moderaternas
Valstrategi feb10.pdf (145 kB), kommer vi höra "Föregångslandet Sverige" till leda och att vi
Rödgröna vill återgå till bidragslinjen *gäsp*.
-
Tidigare inlägg om Moderaternas valstrategi:
Bill och Bull
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar