Idag har jag skrivit ett inlägg på hbt-sossarnas officella blogg.
På TV-nyheterna kan man se mig i bakgrunden. Jag springer ner för trapporna, för att gratulera Jytte Guteland.
Idag behöver demokratin sannerligen sina vänner!
6 dagar sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar