Facebook

Jag har en Myspacesida. Där är jag inte vidare aktiv. Jag har alltid använt community QX/qruiser mest och därtill har jag bloggat här.

På senare tid har jag fått höra att jag "måste ha en Facebooksida". När till och med ett mejl från partiet damp ner i min inkorg för några dagar sedan, insåg jag att det även var dags för mig att skapa en sida på Facebook.

Vilken grej Facebook är. Jag kanske tröttnar, men just nu är jag ute på upptäcktsfärd i Facebooks förlovade land. Jag har gått med i klubbar, jag har hittat gamla vänner och vänner har hittat mig. Dock finns det ett aber - om man "addar" en vän, måste vännen acceptera detta. Det finns alltså risk att man blir ratad av en vän.

Här skrivs det mer om Facebook:

Politikerbloggen och här

Jonas Morian

Martin Lindvall

Aftonbladet

E24.se

Inga kommentarer: