Sveriges bästa vardagsbloggar och politiska bloggar är nominerade

Av de fem som jag nominerade i kategorin Vardag är tre med. Inte dåligt, då jag främst läser politiska bloggar. De nominerade är (och det är de tre sistnämnda som fanns med bland mina nomineringar):
-
Att vara Alex Schulman
bloggfrossa & Mannen som blev trött…
Stationsvakt
the real mymlan
Tonårsmorsa
-
Jag hoppas att min kollega (trots att han inte är partikamrat) vinner denna kategori.
-
Besvikelsen är dock stor över de fem nominerade bloggarna i kategorin Politik & Samhälle. Varför finns inte ArvidFalk, Alliansfritt Sverige eller Jonas Morian med bland de nominerade?
-
Det stora bloggpriset, Aftonbladet, Aftonbladet2, Det stora bloggpriset2, Aftonbladet3, Aftonbladet 4

2 kommentarer:

stationsvakt@gmail.com sa...

Inte partikamrat, men kamrat. :-)

Anonym sa...

Bloggarna. Kollar runt, allt detta glättiga pladder, aningslöst, overkligt, som existensfilosofin avslöjat, Reden, Verfall, Uneigentlichkeit, inautenticité, mauvaise foi... deprimerande. Folk behöver en hästdos Angst.