Tänk på procenten Helge

Foto: Marika Lindgren Åsbrink. Socialdemokraterna
-
Så ja, kanske man kan säga att skattereduktionerna är en Stockholmsfråga, men inte en storstadsfråga. Och även i Stockholms län handlar det alltså om mindre än 2 procent. Varav de flesta bor i kommunerna Danderyd, Lidingö och Täby. Jag vet inte. They’re just not that into us, är iallafall min känsla om väljarna i just dessa kommuner. Jag tror det vore sundare att lägga ner den olyckliga kärleken till välbeställda danderydsbor och börja uppvakta någon annan. Vi kanske till och med skulle vinna på att spela lite hard to get?
-
Marika Lindgren Åsbrink har med sina tre blogginlägg om hushållsnära tjänster visat med största tydlighet att Socialdemokraterna inte bör och inte ska svänga om i denna fråga. Därför uppmanar jag mina partikamrater (och även högern) att läsa hennes inlägg. De är i kronologisk ordning:
-
-
Ovanstående citat är från Lindgren Åsbrinks blogginlägg En storstadsfråga?
-

Inga kommentarer: