Kryssa Evin Cetin!

Jag har länge smygit med att jag ska kryssa Evin Cetin. Jag vill nämligen inte utnyttja min ställning som ombudskvinna, men i många blogginlägg har jag skrivit om Evin Cetin (se nedan) och om någon har frågat, har jag sagt att jag kommer att kryssa Evin Cetin.
-
Igår gick jag till Högdalens bibliotek och förtidsröstade. Jag kryssade naturligtvis Evin Cetin. Mitt parti satsar på gubbar som Olle Ludvigsson med noll karisma och noll koll. Om jag ingick i partistyrelsen hade jag fått partistyrelsen att satsa på en facklig kille vid namn Calle Fridén. Så länge partistyrelsen inte fattar, tänker jag göra tvärtom.
-
Jag kryssar näst sista kandidaten - en 25-årig kvinna, jurist i EU-rätt, med invandrarbakgrund, med karisma, med en retorik som kan krossa även en vältalig moderat (se till exempel debatten igår mellan henne och moderaten Christoffer Järkeborn).
-
Mitt parti satsar nu pengar på att marknadsföra Olle Ludvigsson (som det går dåligt för). Mitt råd är - droppa honom. Satsa istället på Evin Cetin, Jonas Gunnarsson, Hillevi Larsson, Åsa Westerlund och Ardalan Shekarabi och andra unga killar och tjejer. De är framtiden! Europaparlamentet är ingen avstjälpningsplats för has beens!
-
Bara att partistyrelsen hade mage att behandla Inger Segelström, på det sätt de gjorde. Jag säger bara fy fan! Nej, gå och rösta. Rösta mot partistyrelsens lista. Kryssa i detta val!

Nya affischer på Evin Cetin
Evin Cetin på blixtvisit
Lär känna Evin Cetin
Evin Cetins kampanjlåt
Dagens citat
Katastrof!
Inför provval!

Inga kommentarer: