Evin Cetin på blixtvisit

Evin Cetin hämtar material från Grottan och kör själv pirran till bilen



Jag står och poserar i en Evin Cetin-tröja

And this is the front of the t-shirt

I morse lade jag ut en YouTube-film på min blogg. Föga kunde jag ana att Evin Cetin skulle komma på blixtvisit.

Under eftermiddagen ringde jag nämligen Nina Unesi, som är ansvarig för Evins kalender med besök, turnéer & liknande, för att boka in Evin till valstugan vid Åhléns City.

Vi bollar några datum fram och tillbaka och Nina ber att få återkomma. Två sekunder senare ringer Nina och säger att de är på väg till 68:an för att hälsa på mig (och för att ge mig lite knappar och affischer som jag har efterlyst).

Nu ska vi bara få till ett datum, då Evin besöker vår valstuga. Jag vill göra en grej av det, spela Medinas låt Rikta ljusetrepeat och bjuda på pizza. Håll tummarna för att Evin har en lucka i sin fullspäckade kalender.

1 kommentar:

Anonym sa...

Cetin är säkert en bra tjej, men jag har problem att rösta på en kandidat för (S) som faktiskt gjort sin praktik åt ALDE-gruppen (liberalerna) i Europaparlamentet och erbjudits jobb av Lena Ek (C).