[Avslöjande] Peter Andersson kryssar Åsa Westlund


Jag har ju redan berättat att jag kryssar Evin Cetin i detta val, men jag gillar när andra partikamrater berättar vem de ska kryssa i valet, särskilt glad blir jag när de säger/skriver att de ska rösta på Evin Cetin eller Åsa Westlund. Idag läser jag att Peter Andersson tänker kryssa Åsa Westlund:
-
Jag vill avslöja en hemlighet: Den 7 juni går jag bakom vallokalens gröna skynke, tar den socialdemokratiska valsedeln, lägger den i kuvertet och lämnar över till valförrättaren. Precis som för mig är ditt val hemligt. Men jag berättar gärna helt öppet varför jag väljer (S). Och varför jag kryssar Åsa Westlund.
-
Jag blev väldigt inspirerad av Andersson att skriva varför jag ska rösta på (S) i detta val, så jag ska fundera på ett dylikt inlägg. Nu är det valstugan vid Åhléns som gäller. Kom dit du också!

Inga kommentarer: