Polisanmälan

Igår avslöjade Alliansfritt Sverige att på en av Kristdemokraternas hemsidor, finns ett dokument där homosexualitet är en "perversion". På Politikerbloggen läser jag att en Kristdemokrat i Uppsala har kallat Gudrun Schyman för "jävla hora" och slagit till en person som deltog på F!:s torgmöte i Uppsala. Det resulterade i en polisanmälan.
-
I förrgår gjorde jag också en polisanmälan. The botten is nådd, som Timbuktu sjunger. Min toleransnivå är hög, i och med att jag jobbar som väktare/ordningsvakt/skyddsvakt och numer också är en "offentlig person", men jag tolererar inte kränkningar.
-
Jag kommer inte att skaffa hemligt telefonnummer och hemlig adress, som polisen och andra har föreslagit. Jag tror på öppenhet, respekt, ärlighet, dialog och diskussion. Jag tror inte på anonymitet, feghet och kränkningar.
-
LÄSTIPS:
Alliansfritt Sverige - Kristdemokraterna förkastar Ingers blogg
Mitt i steget - Därför röstar jag (S) (Jag kan avslöja att Johan kommer att kryssa Åsa Westlund).

2 kommentarer:

Johan Westerholm sa...

Alexandra

Ordningsvakt/Skyddsvakt? Missat det helt. Då har jag ett jobbtips till dig....

mvh

Johan

Alexandra Einerstam sa...

Till EP: Jag förstår inte vad din kommentar har att göra med inlägget, så jag tar bort det.

Johan W - hett jobbtips?