Bli supporter - Del III

I tidigare inlägg (här och här) har jag efterlyst lokala kampanjer och hittar ett sådant exempel på YouTube (se klipp nedan). Avsändare är socialdemokraterna i Norrbotten.
-
Svårare än så här behöver det nämligen inte vara att göra film. Så alla ni som är sugna på att göra kampanjfilm - ut med en digitalkamera, lattja lite med Windows Movie Maker och lägg ut på YouTube.
-
Jag tror närmare bestämt att det är Hannah Bergstedt som spelar huvudrollen... det finns bara ett aber när det gäller just den här filmen och det är valet av statister. Kvinnan med barnvagnen tror jag också är sosse, men jag har i nuläget glömt hennes namn. Har ni så få människor i Norrbotten att ni måste ta statister från partiet (och det säger jag med glimten i ögat)?
-

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Alexandra. Klart att det är jag. Och visst har du rätt, tjejen som är med i filmen är också Sosse(vår 1a ombudsman), även mannen i fråga (min man)
Men du glömmer vilka som gjort filmen. I röda Norrbotten är det svårt att hitta något annat än Socialdemokrater ;-)

Skämt åsido, ska det gå fort så gäller det att ta de som är nära.

Mvh Hannah