London Underground v. SL

Jag har varit på minisemester i London (foton finns att beskåda på Facebook). Jag blev väldigt förtjust i en reklamkampanj i London Underground - Together for London.
-
SL borde genast göra en liknade kampanj. Läs mitt inlägg Tunnelbanan tär på mitt tålamod så förstår ni varför jag efterlyser en dylik kampanj.
-
Att det talas mycket i mobiltelefon kan inte ha undgått någon. I London förekommer naturligtvis det också, men där tar fler fram en tidning eller en bok. Jag förstår inte varför vissa har ett behov av att ständigt prata i mobiltelefon när de sitter på Tuben. Är de rädda för ensamhet? Varför använder de inte tiden till att läsa en bra bok eller tidskrift?
-
Varför kan vi inte alla bli omtänksamma resenärer när vi åker tunnelbana eller buss?
Let's all be considerate passengers

Inga kommentarer: