Staffan Lindström - en nätrot bland många

Staffan Lindström började blogga i april i år, men har, på denna korta tid, utvecklats till en riktigt bra bloggare. Jag erkänner att jag är dålig på och länka (jag har blivit ännu sämre i och med att min nuvarande blogger) och därför tillägnar jag Lindström ett eget inlägg och hoppas att fler upptäcker hans blogg Jämlikhetsanden.

Bloggens namn kommer från boken Jämlikhetsanden. I bloggens banner (se ovan) finns min andra favorit bland Första maj-märken - Ökad jämlikhet. Min absoluta favorit är Anna Lindh-märket.

Här presenterar Staffan Lindström sig själv.

Lindström är en nätrot bland många. I skrivandets stund är vi över 600 bloggare i det progressiva nätverket NetRoots. Sedan i januari 2010 har bloggare i nätverket postat över 38 000 inlägg. Med andra ord är vi en politisk kraft att räkna med.

Inga kommentarer: