Martin Moberg levererar kalkon #4. När jag läser Mobergs inlägg om en moderat som har sagt "De flesta som besöker oss är bara knäppgökar", tänker jag spontan "Den som sa det han var det".
Idag behöver demokratin sannerligen sina vänner!
4 dagar sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar